Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Service en Contact
Overeenkomst met NS
Hier vind je de meestgestelde vragen over het aangaan en beëindigen van je overeenkomst met NS Zakelijk.
Filter op
KaarthouderContactpersoon
Wat betekenen deze filters?
Klant worden
Hoe ga je een overeenkomst aan met NS Zakelijk?
Als jouw organisatie een of meerdere NS-Business Cards bestelt, ga je voor onbepaalde tijd een overeenkomst aan met NS Zakelijk. Bestel je je NS-Business Card(s) online? Dan is de overeenkomst automatisch aangemaakt en ontvang je deze per mail.
Bestel je ze niet online? Of wil je meer dan 5 kaarten wil bestellen? Dan moet je eerst een overeenkomst afsluiten voordat je NS-Business Cards kunt bestellen. Hier heb je een kvk-nummer voor nodig.
Wij helpen je graag
  • Neem contact met ons op over een overeenkomst
  • Vraag direct online een of meerdere NS-Business Cards aan
Advies voor je mobiliteitsbeleid
We bieden niet alleen producten, maar geven ook advies op maat. In elke fase van onze samenwerking. Een mobiliteitsbeleid is namelijk nooit af. We houden je proactief op de hoogte van bijvoorbeeld nieuwe mobiliteitsaanbieders in de markt of wijzigingen in overheidsbeleid.
Maak een afspraak voor advies op maat
Uit welke zakelijke abonnementen kan ik kiezen?
Bekijk onze overzichtspagina Abonnementen.
Wat is het NS-Business Collectief?
Een abonnement waarmee je medewerkers het hele jaar onbeperkt met alleen trein of met het gehele ov mogen reizen. Het NS-Business Collectief is mogelijk vanaf 30 medewerkers. Lees alles over ons collectief
Beëindigen
Hoe beëindig ik een overeenkomst met NS Zakelijk?
Om een overeenkomst te beëindigen, moet je alle NS-Business Cards onder de overeenkomst beëindigen. Dit doe je in Mijn NS Zakelijk. Heb je deze stap afgerond? Neem dan contact op met ons. We ronden de beëindiging vervolgens af voor je.
Ben je zzp'er? Overweeg dan om de overeenkomst en NS-Business Card in stand te houden. De kaart blijft dan bruikbaar voor de gevallen dat dit even handig is. Reis je niet, dan betaal je ook niet, tenzij je een abonnement hebt.
Of neem contact op
Niet gevonden wat je zocht? Bel, mail of tweet ons.
Bel ons
Je kunt ons dag en nacht bereiken.
Bel 030 300 11 11
Stuur een e-mail
Ontvang binnen 5 werkdagen antwoord.
Stel je vraag
Stuur een tweet
Je krijgt binnen 15 minuten een reactie.
Twitter