Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Overeenkomst NS-Business Card
Elke organisatie die NS-Business Cards bestelt, gaat een overeenkomst aan met NS Zakelijk. Wij hebben de veelgestelde vragen voor jou onder elkaar gezet. Niet alleen over het aangaan, beheren en inregelen van een NS-Business Card overeenkomst, maar ook over het beheren van meerdere NS-Business Cards binnen de overeenkomst.
Ontdek de NS-Business CardAndere vraag?
Bekijk de meestgestelde vragen over de NS-Business Card-overeenkomst.
Veelgestelde vragen
Hoe ga je een overeenkomst aan met NS Zakelijk?
Elke organisatie die NS-Business Cards bestelt gaat voor onbepaalde tijd een overeenkomst aan met NS Zakelijk. Heb je online NS-Business Cards besteld? Dan is de overeenkomst automatisch aangemaakt en ontvang je deze per mail. Als je niet online bestelt, of meer dan 5 kaarten wil bestellen, moet er eerst een overeenkomst worden afgesloten voordat je NS-Business Cards kunt bestellen. Alleen met een kvk-nummer kun je een overeenkomst aangaan. 
Voordat je kunt bestellen, moet de overeenkomst getekend zijn.
Wij adviseren je graag. Neem contact op met NS Zakelijk of vraag direct een overeenkomst aan.
Hoe geef je een adreswijziging door?
Geef je adreswijziging door bij de Kamer van Koophandel. Zodra de wijziging is verwerkt, neem je contact op met Klantenservice NS Zakelijk. Wij zullen dan de adreswijziging controleren en verwerken.
Hoe beëindig je een overeenkomst met NS Zakelijk?
Wat jammer dat je de overeenkomst wil beëindigen. Graag horen wij de reden van de beëindiging, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Om een overeenkomst te beëindigen moeten eerst alle NS-Business Cards onder de overeenkomst worden beëindigd. Dit doe je  in Mijn NS Zakelijk. Zodra dit is gebeurd neem je contact op met NS Zakelijk. We zorgen er dan voor dat de beëindiging wordt afgerond.
Ben je zzp'er, dan kun je overwegen de overeenkomst en NS-Business Card in stand te houden. De NS-Business Card blijft dan bruikbaar voor de gevallen dat dit even handig is. Reis je niet, dan betaal je ook niet, tenzij je een abonnement hebt.
Hoe krijg je inzicht in kosten, besparingen en reizen?
Als contactpersoon vind je in Mijn NS Zakelijk een dashboard (managementrapportage) waarmee je voor een bepaalde periode inzicht krijgt in de gemaakte kilometers, de kosten van het gebruik van de NS-Business Card en de besparing die je organisatie heeft gerealiseerd door te reizen met het openbaar vervoer.
Deze rapportage kun je downloaden.
Hoe maak je een gebruikersovereenkomst tussen jouw organisatie en je medewerker?
Als werkgever bepaal je vanzelfsprekend zelf welke reismogelijkheden je medewerkers met de NS-Business Card krijgen. Maar om duidelijkheid te scheppen over het gebruik van de kaart, kun je hierover onderling afspraken maken en deze vastleggen in een gebruikersovereenkomst. Wij hebben een voorbeeld van een gebruikersovereenkomst voor je opgesteld.
Download een voorbeeld van een gebruikersovereenkomst (pdf)