Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Overeenkomst

Elke organisatie die NS-Business Cards bestelt gaat een overeenkomst aan met NS Zakelijk. Wij hebben de veelgestelde vragen voor jou onder elkaar gezet. Niet alleen over het aangaan, beheren en inregelen van een NS-Business Card overeenkomst, maar ook over het beheren van meerdere NS-Business Cards binnen de overeenkomst.


Inregelen van een overeenkomst

  • Het aangaan van een overeenkomst, zo geregeld

    Elke organisatie die NS-Business Cards bestelt gaat voor onbepaalde tijd een overeenkomst aan met NS Zakelijk. Heeft u online NS-Business Cards besteld? Dan is de overeenkomst automatisch aangemaakt en ontvangt u deze per mail. Als u niet online bestelt, of meer dan 5 kaarten wilt bestellen, moet er eerst een overeenkomst worden afgesloten voordat u NS-Business Cards kunt bestellen. Alleen met een kvk nummer kunt u een overeenkomst aangaan. 

    Voordat u kunt bestellen, moet de overeenkomst getekend zijn.

    Wij adviseren u graag, neem contact op met NS Zakelijk of vraag direct een overeenkomst aan.

  • Het doorgeven van een adreswijziging

    Geef uw adreswijziging door bij de Kamer van Koophandel. Zodra de wijziging is verwerkt, neemt u contact op met Klantenservice NS Zakelijk. Wij zullen dan de adreswijziging controleren en verwerken.

  • Wijzigen van een contactpersoon binnen een overeenkomst

    Neem hiervoor contact op met NS Zakelijk.

  • Het beëindigen van een overeenkomst met NS Zakelijk

    Wat jammer dat u de overeenkomst wilt beëindigen. Graag horen wij de reden van de beëindiging, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

    Om een overeenkomst te beëindigen moeten eerst alle NS-Business Cards onder de overeenkomst worden beëindigd. Dit doet u in Mijn NS Zakelijk. Zodra dit is gebeurd neemt u contact op met NS Zakelijk. We zorgen er dan voor dat de beeindiging wordt afgerond.

    Bent u zzp'er, dan kunt u overwegen de overeenkomst en NS-Business Card in stand te houden. De NS-Business Card blijft dan bruikbaar voor de gevallen dat dit even handig is. Reist u niet, dan betaalt u ook niet, tenzij u een abonnement heeft.

Beheren van NS-Business Cards binnen een overeenkomst

  • Inzicht in kosten, besparing en reizen

    Als contactpersoon vindt u in Mijn NS Zakelijk een dashboard (managementrapportage) waarmee u voor een bepaalde periode inzicht krijgt in de gemaakte kilometers, de kosten van het gebruik van de NS-Business Card en de besparing die uw organisatie heeft gerealiseerd door te reizen met het openbaar vervoer.

    Deze rapportage kunt u downloaden.

Voorbeeld gebruikersovereenkomst

Als werkgever bepaalt u vanzelfsprekend zelf welke reismogelijkheden uw medewerkers met de NS-Business Card krijgen. Maar om duidelijkheid te scheppen over het gebruik van de kaart, kunt u hierover onderling afspraken maken en deze vastleggen in een gebruikersovereenkomst. Wij hebben een voorbeeld van een gebruikersovereenkomst voor u opgesteld.