Naar content

Hoofdnavigatie

Naar content

Hoofdnavigatie

Overeenkomst

Elke organisatie die NS-Business Cards bestelt gaat een overeenkomst aan met NS Zakelijk. Wij hebben de veelgestelde vragen voor u onder elkaar gezet. Niet alleen over het aangaan, beheren en inregelen van een NS-Business Card overeenkomst, maar ook over het beheren van meerdere NS-Business Cards binnen de overeenkomst.


Inregelen van een overeenkomst

  • Het aangaan van een overeenkomst, zo geregeld

    Elke organisatie die NS-Business Cards bestelt gaat voor onbepaalde tijd een overeenkomst aan met NS Zakelijk. Heeft u online NS-Business Cards besteld? Dan is de overeenkomst automatisch aangemaakt en ontvangt u deze per mail. Als u niet online bestelt, of meer dan 5 kaarten wilt bestellen, moet er eerst een overeenkomst worden afgesloten voordat u NS-Business Cards kunt bestellen. Alleen met een kvk nummer kunt u een overeenkomst aangaan. 

    Voordat u kunt bestellen, moet de overeenkomst getekend zijn.

    Wij adviseren u graag, neem contact op met NS Zakelijk of vraag direct een overeenkomst aan.

  • Het doorgeven van een adreswijziging

    Geef uw adreswijziging door bij de Kamer van Koophandel. Zodra de wijziging is verwerkt, neemt u contact op met Klantenservice NS Zakelijk. Wij zullen dan de adreswijziging controleren en verwerken.

  • Wijzigen van een contactpersoon binnen een overeenkomst

    Neem hiervoor contact op met NS Zakelijk.

  • Het beëindigen van een overeenkomst met NS Zakelijk

    Wat jammer dat u de overeenkomst wilt beëindigen. Graag horen wij de reden van de beëindigen zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

    Om een overeenkomst te beëindigen moeten eerst alle NS-Business Cards onder de overeenkomst worden beëindigd. Dit doet u in Mijn NS Zakelijk. Zodra dit is gebeurd neemt u contact op met NS Zakelijk. We zorgen er dan voor dat de beeindiging wordt afgerond.

    Bent u ZZP'er, dan kunt u overwegen de overeenkomst en NS-Business Card in stand te houden. De NS-Business Card blijft dan bruikbaar voor de gevallen dat dit even handig is. Reist u niet, dan betaalt u ook niet, tenzij u een abonnement heeft.

Beheren van NS-Business Cards binnen een overeenkomst

  • Inzicht in kosten, besparing en reizen

    Als contactpersoon vindt u in Mijn NS Zakelijk een dashboard (managementrapportage) waarmee u voor een bepaalde periode inzicht krijgt in de gemaakte kilometers, de kosten van het gebruik van de NS-Business Card en de besparing die uw organisatie heeft gerealiseerd door te reizen met het openbaar vervoer.

    Deze rapportage kunt u downloaden.

Voorbeeld gebruikersovereenkomst

Als werkgever bepaalt u vanzelfsprekend zelf welke reismogelijkheden uw medewerkers met de NS-Business Card krijgen. Maar om duidelijkheid te scheppen over het gebruik van de kaart, kunt u hierover onderling afspraken maken en deze vastleggen in een gebruikersovereenkomst. Wij hebben een voorbeeld van een gebruikersovereenkomst voor u opgesteld.