Wat betekenen deze filters?
Deze klassewissel kun je uitvoeren voordat je hebt ingecheckt, maar ook nadat je hebt ingecheckt. Dit kan tot 15 minuten ná inchecken. De wissel is alleen geldig in treinen van NS. Je kunt de wissel meerdere malen per dag uitvoeren en terugdraaien. Je kunt de wissel via de NS-app ook weer uitzetten. In de app zie je ook of er een klassewissel actief is. Houd er rekening mee dat de klassewissel niet zichtbaar is op incheckpaaltjes, -poortjes of de kaartautomaat. De klassewissel is wel zichtbaar op de controle-apparatuur van de conducteur. In de NS-app ga je naar 'Mijn NS', daar zie je jouw NS-Business Card met de verschillende mogelijkheden, waaronder 'klassewissel'.
Je kunt kiezen tussen drie opties: een klassewissel voor onbepaalde tijd, een klassewissel alleen voor vandaag of een klassewissel voor een bepaalde datum/tijd. Aanvragen kan 24 uur per dag via Mijn NS Zakelijk. Regel de wissel altijd vóórdat je incheckt. De wissel is alleen geldig in treinen van NS. In Mijn NS Zakelijk zie je of er een klassewissel actief is. Je kunt de wissel niet annuleren via de NS-kaartautomaat. Houd er rekening mee dat de klassewissel niet zichtbaar is op incheckpaaltjes, -poortje of de kaartautomaat. De klassewissel is wel zichtbaar op de controle-apparatuur van de conducteur.
Volg de instructies op de kaartautomaat. Een klassewissel via de kaartautomaat is altijd automatisch geldig tot 04:00 de volgende dag en via de automaat ook weer terug te wisselen.
Zorg dat je bij een incheckpaaltje- of poortje van de juiste vervoerder (inchecken bij NS voor je reis met NS, inchecken bij Arriva voor je reis met Arriva, etc.) incheckt. Check je bij een poortje in? Doe dit altijd aan de incheck-kant van het poortje.
Kunnen we met minstens 80% zekerheid bepalen op welke locatie je jouw check-uit gemist hebt? Dan corrigeren we de vergeten check-uit automatisch. Is die 80% zekerheid er niet? Dan ontvang je een notificatie per e-mail, waarin staat dat je bent vergeten uit te checken. Je kunt je rit dan zelf corrigeren in je Mijn NS Zakelijk account.
Dal Voordeel Traject Vrij Trein Vrij OV Vrij Traject op Maat
OV-fiets NS-fietsenstalling Elektrische deelfietsen van TIER Deelscooters van Check Deelauto's van Greenwheels P+R parkeren (parkeerterreinen naast stations) Internationale treinreizen Taxi
Log in in Mijn NS Zakelijk voor kaarthouders en klik op ‘Mijn NS-Business Card’.Bekijk of een dienst aan- of uitstaat. Goed om te weten: 'aan' betekent dat je de dienst kunt gebruiken. Je betaalt pas als je een dienst daadwerkelijk gebruikt. Staat een dienst uit, vraag dan je werkgever deze aan te zetten in Mijn NS Zakelijk voor contactpersonen onder ‘Kaarten en kaarthouders beheren’ of doe dit als zzp'er zelf.
Ga naar de NS-app. Kies voor 'In de buurt' onder in je scherm. Tik op een beschikbare TIER-fiets en ga voor 'Rijd met TIER'. Let op: activeer je rit als je bij de fiets in de buurt staat. Accepteer de voorwaarden.
Log in in Mijn NS Zakelijk voor contactpersonen .Ga naar ‘Kaarten en kaarthouders beheren’. Kies voor 'Bekijk resultaten'. Zet per kaartnummer de dienst 'Elektrische deelfiets' aan. Klaar! Is het niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen? Dan moet de dienst 'Elektrische deelfiets' nog aangezet worden op de overeenkomst. Stuur hiervoor een e-mail naar je accountmanager bij NS Zakelijk of naar Sales Support via supportzakelijk@ns.nl . Zij helpen je graag verder.
Amersfoort Amstelveen Amsterdam Breda Den Haag Diemen Enschede Groningen Hilversum Leeuwarden Rijswijk Rotterdam Zwolle
Kijk in het menu bij 'Bedrijfsgegevens' Klik op 'Details' achter het overeenkomstnummer van jouw organisatie Je ziet nu welke deur-tot-deurdiensten er beschikbaar zijn voor jouw organisatie. Is Check deelscooter niet beschikbaar? Mail dan naar supportzakelijk@ns.nl om ervoor te zorgen dat je medewerkers ook van de e-scooter gebruik kunnen maken. Is de deelscooter beschikbaar voor jouw organisatie? Dan kun je voor alle medewerkers met een NS-Business Card óf voor een deel van je medewerkers regelen dat zij de deelscooter kunnen huren, waarbij ritten achteraf via de NS-Business Card factuur in rekening worden gebracht. Hiervoor ga je in het menu links naar 'Kaarten en kaarthouders beheren'. Zoek alle kaarthouders erbij en wijzig de deur-tot-deurdiensten (in dit geval: de e-scooter) voor alle kaarthouders in één keer. Of kies handmatig alleen bepaalde medewerkers, waarvoor je de e-scooter beschikbaar maakt.
Thalys (Parijs) ICE International (Brussel) Eurostar (Londen) Intercity Brussel Intercity Berlijn
Ga in de NS-app via 'Meer' naar 'Mijn NS'. Kies voor 'Inloggen'. Klik op 'Zakelijk' en voer je e-mailadres en wachtwoord in. Koppel je NS-Business Card. Heb je meerdere kaarten gekoppeld aan je account in de NS-app? Selecteer je NS-Business Card dan als favoriet.