Wat betekenen deze filters?
Jij en/of je medewerkers reizen in januari De factuur van januari volgt in februari De automatische incasso vindt ongeveer 3 werkdagen na het ontvangen van je factuur plaats
Jij en/of je medewerkers reizen in januari De factuur van januari volgt in februari met een betaaltermijn van 30 dagen Je betaalt in maart
Jij en/of je medewerkers reizen in januari. De factuur van januari volgt in februari met een betaaltermijn van 3 of 30 dagen. De automatische incasso vindt of 3 dagen na het ontvangen van de factuur, of in maart plaats.
Log in op Mijn NS Zakelijk voor kaarthouders met je zakelijke e-mailadres.Ga naar 'Mijn NS-Business Card'. Onder 'Direct regelen' zie je een knop 'NS-Business Card gestolen, verloren of beschadigd? Duplicaat aanvragen'. Door hierop te klikken, wordt je kaart automatisch geblokkeerd. Doorloop de stappen. Je ontvangt een bevestigingsmail met het referentienummer.
Log in op Mijn NS Zakelijk voor contactpersonen .Ga naar ‘Kaarten en kaarthouders beheren’ en zoek de betreffende kaarthouder op. Klik op het kaartnummer om de kaart te blokkeren en vervangen. Onder 'Direct regelen' zie je de knop 'NS-Business Card gestolen, verloren of beschadigd? Duplicaat aanvragen'. Door hierop te klikken, wordt de kaart automatisch geblokkeerd. Doorloop de stappen om een nieuwe (duplicaat) kaart aan te vragen, totdat je de bevestiging met het referentienummer van je bestelling ziet. Je medewerker ontvangt de vervangende kaart binnen 10 werkdagen op het aangegeven adres.