Boeking van deur-tot-deurdiensten
Met uw NS-Business Card kunt u gebruikmaken van verschillende deur-tot-deurdiensten voor uw voor- en natransport en het boeken van een internationaal ticket. Hieronder leest u per dienst hoe u deze kunt boeken of reserveren.
Om gebruik te kunnen maken van de deur-tot-deurdiensten, geeft u eenmalig toestemming voor het delen van uw NS-Business Cardgegevens met onze partners. Binnen uw organisatie heeft u toestemming nodig van uw werkgever. Vraag naar de mogelijkheden bij de contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf.
Taxi boeken
- Bestel uw taxi uiterlijk 30 minuten van tevoren.
- Log in in Mijn NS Zakelijk en selecteer ‘Taxi boeken’ onder ‘Direct regelen’ om een nieuwe boeking te maken.
- In de NS app klikt u op ‘Meer’ en dan op ‘Taxi boeken’.
- Telefonisch boekt u een taxi via Transvision: 010 – 3035736.
- De aanrijdtijd is maximaal een half uur wanneer u bij het boeken ‘zo snel mogelijk’ aanvinkt.
Internationale reis boeken
- Log in in Mijn NS Zakelijk.
- Selecteer 'Internationale reis boeken' onder 'Direct regelen'.
- U wordt doorgelinkt naar de website van NS International.
- Zoek en boek hier uw volledige treinreis, vanaf uw opstapstation in Nederland tot uw eindbestemming in het buitenland.
- Ontvang direct uw treinticket per mail om uit te printen.
- De betaling wordt toegevoegd aan uw maandelijkse factuur.
Greenwheels-auto reserveren
- Log in in Mijn NS Zakelijk en selecteer 'Direct regelen' en 'Greenwheels boeken'
- In de NS app klikt u op ‘Meer’ en ‘Mijn NS’ en vervolgens op uw NS-Business Card.
- Selecteer een tijdstip en locatie en vul de gevraagde gegevens in.
- Open de Greenwheels-auto door uw NS-Business Card voor de lezer bij de voorruit te houden.
OV-fiets huren
- Toon uw NS-Business Card aan een medewerker van de fietsenstalling.
- Bij de fietskluis voert uw NS-Business Card in de kaartlezer in.
- Neem de fiets direct mee.
- Bij terugkomst scant de medewerker nogmaals de sleutel of voert u uw NS-Business Card weer in de kaartlezer bij de fietskluis.