Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

ContactpersoonWerkgever
Beheer van NS-Business Cards, medewerkers toevoegen of verwijderen, facturen en transactiegegevens inzien en meer.
KaarthouderWerknemer
Jouw gemaakte reizen inzien, deur-tot-deur diensten boeken, persoonlijke gegevens wijzigen, geld terug bij vertraging aanvragen en meer.
Nog geen account?

Heb je (of krijg je) een nieuwe NS-Business Card, maar heb je nog geen account? Laat hieronder je account activeren.

Account activeren
Wat is het verschil tussen een contactpersoon en een kaarthouder? En hoe werkt het voor een ZZP'er?

Er zijn twee soorten accounts voor het beheren van de NS-Business Card:

Accounts voor contactpersonen van een organisatie

Accounts voor personen die met de NS-Business Card reizen (kaarthouders)

Ben je verantwoordelijk voor het beheer en de administratie van de NS-Business Cards? Maak dan gebruik van een contactpersoon-account. Reis je met de NS-Business Card? Maak dan gebruik van een kaarthouder-account.

Afhankelijk van je rol ontvang je per e-mail de inloggegevens voor een contactpersoon-account of een kaarthouder-account. Als contactpersoon log je in met gebruikersnaam en wachtwoord. Kaarthouders loggen in met hun e-mailadres en wachtwoord.

Inloggen als ZZP'er

Ben je zzp'er? Dan krijg je toegang tot beide accounts. Je bent als zzp'er namelijk zowel contactpersoon voor jouw organisatie, als degene die zelf met de NS-Business Card reist. Wij raden je in dat geval aan om alleen het contactpersoon-account te gebruiken. Daarmee heb je toegang tot de meest uitgebreide mogelijkheden.

Voorwaarden Privacy Klantenservice