Hoofdnavigatie

Naar content

Opzeggen of annuleren

Het is altijd mogelijk een abonnement op te zeggen. Soms hanteren wij daarvoor een opzegtermijn. Of u wilt een deur-tot-deurdienst of reservering annuleren. Bijvoorbeeld een NS-fietsabonnement of een reservering voor de NS-zonetaxi. Lees wat de mogelijkheden zijn en waar u misschien rekening mee moeten houden.

Het antwoord op uw vraag...

Abonnement opzeggen

U kunt uw NS-abonnement telefonisch of online via Twitter, Facebook, Live Chat of het contactformulier opzeggen. Na de opzegging kunt u het abonnement zelf verwijderen van uw kaart. Opzegtermijnen verschillen per abonnement. De NS-Business Card kunt u alleen online opzeggen.

Keuzedagen wijzigen of opzeggen

Opzeggen en overstappen heeft gevolgen voor uw Keuzedagen. Bij sommige abonnementen veranderen kortingsperiodes en voorwaarden.

Toeslagen annuleren

Op sommige trajecten of kaartjes is een toeslag verplicht. Bekijk hoe u uw toeslag kunt annuleren als u deze achteraf toch niet nodig heeft.

Bekijk uw deur-tot-deurdiensten in Mijn NS

NS-Business Card wijzigen

Wilt u abonnementen op uw NS-Business Card wijzigen? Dit kan eenvoudig online via Mijn NS Zakelijk.

Deur-tot-deurdiensten opzeggen of annuleren

Van én naar het station met uw eigen fiets, een OV-fiets, de Zonetaxi, Greenwheels of met bus, tram of metro. Een aantal deur-tot-deurdiensten kunt u opzeggen.

NS-Business Card opzeggen

Wilt u uw NS-Business Card beëindigen of het abonnement op uw NS-Business Card stopzetten? Dan kunt u dit online via Mijn NS Zakelijk regelen.

Overstappen naar een ander abonnement

Wilt u uw huidige abonnement wisselen voor een ander abonnement? Dit kan eenvoudig via Mijn NS of NS Klantenservice.

Deur-tot-deurdiensten wijzigen

Van én naar het station met uw eigen fiets, een OV-fiets, de Zonetaxi, Greenwheels of met bus, tram of metro. Een aantal van deze deur-tot-deurdiensten kunt u online wijzigen.