Hoofdnavigatie

Naar content

Wijzigen

Bij NS wijzigt u eenvoudig uw NS-abonnement en alles wat daarmee te maken heeft. Bijvoorbeeld uw gegevens, Bijabonnementen en Keuzedagen. U kunt natuurlijk ook overstappen op een ander abonnement, uw abonnement opzeggen of van klasse wisselen.

Het antwoord op uw vraag...

Abonnement wijzigen

U kunt uw NS-abonnement via Mijn NS of telefonisch via Klantenservice wijzigen. Bijvoorbeeld de klasse van uw abonnement wisselen, extra opties aanvragen of een Bijabonnement bestellen.

Overstappen naar een ander abonnement

Wilt u uw huidige abonnement wisselen voor een ander abonnement? Dit kan eenvoudig via Mijn NS of NS Klantenservice.

Abonnement verlengen

Een jaarabonnement wordt jaarlijks automatisch verlengd, een maandabonnement niet. Dat koopt u elke maand zelf.

Bekijk uw deur-tot-deurdiensten in Mijn NS

Keuzedagen wijzigen of opzeggen

Opzeggen en overstappen heeft gevolgen voor uw Keuzedagen. Bij sommige abonnementen veranderen kortingsperiodes en voorwaarden.

Persoonlijke gegevens wijzigen

Met uw eigen Mijn NS-account kunt u zelf uw persoonlijke gegevens beheren en heeft u toegang tot uw gemaakte reizen. Dat geldt voor de zakelijke en particuliere omgeving, maar ook voor de deur-tot-deurdiensten.

Van klasse wisselen

U kunt een dagje in een andere klasse reizen, maar ook uw abonnement wijzigen zodat u permanent in een andere klasse reist.

Bijabonnement wijzigen

Met een Bijabonnement profiteren ook gezinsleden van extra korting. U bestelt dit gelijktijdig met uw abonnement of later via Mijn NS.

NS-Business Card wijzigen

Wilt u abonnementen op uw NS-Business Card wijzigen? Dit kan eenvoudig online via Mijn NS Zakelijk.