Hoofdnavigatie

Naar content

Beheer uw reisgegevens in Mijn NS

Met uw Mijn NS-account kunt u uw reisgegevens inzien. Hiervoor moet u wel eerst uw OV-chipkaart toevoegen aan uw account.


Uw eigen reisgegevens inzien

OV-chipkaart toevoegen aan uw Mijn NS-account

U kunt online uw eigen reisgegevens inzien. Daarvoor moet u eerst uw OV-chipkaart toevoegen aan uw Mijn NS-account. Hiervoor logt u in in Mijn NS en klikt linksonder in het menu op OV-chipkaart toevoegen. Na het doorlopen van een aantal stappen, krijgt u van ons een bevestigingsmail. U klikt op de link in de e-mail, uw OV-chipkaart is nu toegevoegd aan uw account. In het menu 'Mijn Producten' kunt u nu uw kaart inzien.

OV-chipkaart verwijderen uit uw Mijn NS-account

Wilt u een OV-chipkaart verwijderen uit uw Mijn NS-account? Ga dan naar het overzicht van de desbetreffende kaart onder 'Mijn Producten' en klik rechts in het menu op OV-chipkaart verwijderen uit uw NS-account. Als u op de link heeft geklikt krijgt u meteen een bevestiging dat uw kaart is verwijderd. 

Wilt u uw OV-chipkaart verwijderen uit andere accounts? Klik dan in hetzelfde menu op het linkje OV-chipkaart verwijderen uit andere accounts. Daarmee zal uw OV-chipkaart ook verwijderd worden uit andere Mijn NS-accounts. 

U ziet geen reisoverzicht?

Gemaakte reizen ziet u in 2 tot maximaal 48 uur terug bij uw reisgegevens. Ziet u geen reisoverzicht? Het kan zijn dat u uw OV-chipkaart nog niet gekoppeld heeft aan uw account. Of u heeft uw OV-chipkaart wel gekoppeld maar nog niet bij Mijn producten aangegeven dat u uw reisgegevens wilt kunnen inzien. Lukt het daarna nog niet, bel dan met NS Klantenservice.