Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Mijn NS en Mijn NS Zakelijk

Met Mijn NS of Mijn NS Zakelijk kunt u uw reizen inzien en uw gegevens en gegevens van uw OV-chipkaart wijzigen. Als u uw OV-chipkaart toevoegt aan uw account kunt u alle gegevens beheren. Wilt u geen gebruik meer maken van uw Mijn NS account? Neem dan contact op met NS Klantenservice. Wij helpen u graag verder. Let op; het verwijderen van uw Mijn NS account kan niet ongedaan gemaakt worden.

Het antwoord op uw vraag...

Inloggen via NS-app(s)

In onze NS-app(s) op je mobiele telefoon kun je altijd en overal eenvoudig inloggen in je Mijn NS account. Zo kun je jouw reizen en transacties inzien, contactgegevens wijzigen of een treinreis aanmelden. Om deze functionaliteiten te blijven gebruiken is het belangrijk dat je de apps regelmatig update.

Wat is Mijn NS

Via Mijn NS kun je eenvoudig je persoonsgegevens wijzigen, reisgegevens inzien, een adreswijziging doorvoeren, je communicatievoorkeuren instellen of je abonnement wijzigen. Ook vind je in Mijn NS informatie over je internationale reizen.

Beheer uw reisgegevens in Mijn NS

Met uw Mijn NS-account kunt u uw reisgegevens inzien. Hiervoor moet u wel eerst uw OV-chipkaart toevoegen aan uw account.

Persoonlijke gegevens wijzigen

Met jouw eigen Mijn NS-account kun je zelf jouw persoonlijke gegevens beheren en heb je toegang tot je gemaakte reizen. Dat geldt voor de zakelijke en particuliere omgeving, maar ook voor de deur-tot-deurdiensten.

Foutmeldingen

Bij het maken van een Mijn NS-account kan het voorkomen dat je meldingen krijgt waardoor je het proces niet kunt afronden. Of dat je een melding krijgt als je probeert in te loggen. Wij helpen je in deze situatie graag verder.

Mijn NS Zakelijk voor kaarthouders

In Mijn NS Zakelijk kunt u eenvoudig uw reizen inzien, gegevens aanpassen of deur-tot-deurdiensten boeken.