Abonnementen en producten
Heb je een vraag over je abonnement of een product? Bekijk hier de antwoorden op veelgestelde vragen over het wijzigen van je abonnement, keuzedagen of samenreiskorting.
Wat veel mensen zoeken
Vind je antwoord
Abonnement wijzigen
Je kunt je abonnement na de eerste maand wijzigen. Heb je gewijzigd? Dan gaat je abonnement binnen een uur in. Wel zo fijn als je dezelfde dag met de trein wilt.
Abonnement opzeggen
Je kunt je abonnement na de eerste maand opzeggen. Reis je tijdelijk even niet en wil je geen abonnementskosten? Je kunt je abonnement ook wijzigen naar NS Flex Basis (€ 0 per maand).
Upgrade naar 1e klas
Vandaag met wat meer ruimte reizen? Upgrade je vervoerbewijs naar 1e klas. Ontdek hoe het werkt voor jouw vervoerbewijs.
Veelgestelde vragen over Samenreiskorting
Bekijk hier alle veelgestelde vragen over Samenreiskorting en de samenreiscode.
Fietsenstalling abonnement opzeggen
Wil je je jaarabonnement voor een NS-fietsenstalling opzeggen? Hoe je dit doet hangt af van of het gaat om een bewaakte stalling of een zelfservice stalling.
Fietskluis opzeggen
Je zegt je fietskluis op door de sleutel van de fietskluis en een ingevuld restitutieformulier per post naar ons op te sturen.
Zakelijk abonnement wijzigen
Wil je je zakelijke abonnement wijzigen? Dit doe je in Mijn NS Zakelijk als je dit mag van je werkgever of als je zzp’er bent. Lees hoe je dit doet.
Zakelijk abonnement opzeggen
Wil je je zakelijke abonnement op je NS-Business Card opzeggen? Dit doe je in Mijn NS Zakelijk als je dit zelf mag van jouw werkgever of als je zzp’er bent. Lees hoe het werkt.