Naar content

Hoofdnavigatie

Naar content

Hoofdnavigatie

Geld terug bij vergeten, verloren of gestolen abonnement

Bent u uw NS-abonnement vergeten of verloren. Of is deze gestolen? Wij bieden u aan om de gemaakte kosten terug te vragen. Gemaakte kosten bij een verloren of gestolen NS Business Card, vraagt u hier terug.

Meer over ‘Geld terug bij vergeten abonnement‘
Meer over ‘Geld terug bij verlies of diefstal‘


Reisgegevens
Type kaart waarmee u heeft gereisd in geval van vergeten of verloren/gestolen abonnement
Uw persoonsgegevens
Vul uw voorletter in als hoofdletter.
Voeg hier alleen cijfers toe zonder streepjes, bijvoorbeeld: 0611111111.
Uw adresgegevens
Gegevens voor terugbetaling
Vul uw volledige IBAN in
reCAPTCHA wordt geladen... Blijft deze melding staan? Schakel eventueel geïnstalleerde adblockers uit en herlaad de pagina.