Naar content

Hoofdnavigatie

Geld terug bij vergeten, verloren of gestolen abonnement

Bent u uw NS-abonnement vergeten of verloren. Of is deze gestolen? Wij bieden u aan om de gemaakte kosten terug te vragen. Gemaakte kosten bij een verloren of gestolen NS Business Card, vraagt u op een andere manier terug. U leest hier meer.

Vergeten abonnement

Bij een vergeten abonnement kunt u alle treinkosten terugvragen die u op één dag heeft gemaakt. In de voorwaarden leest u of u in aanmerking komt voor het terugkrijgen van reiskosten.

Voorwaarden ‘Geld terug bij vergeten abonnement‘

Verloren of gestolen abonnement

Bij een verloren of gestolen abonnement kunt u in bijna alle gevallen de gemaakte reizen met een tijdelijke kaart (anonieme OV-chipkaart, eenmalige chipkaart of e-ticket) terugvragen.

Meer over ‘Geld terug bij verlies of diefstal‘


Reisgegevens
Type kaart waarmee u heeft gereisd in geval van vergeten of verloren/gestolen abonnement
Uw persoonsgegevens
Uw adresgegevens
Gegevens voor terugbetaling