Naar content

Hoofdnavigatie

Geld terug bij vergeten, verloren of gestolen abonnement

Bent u uw NS-abonnement vergeten of verloren. Of is deze gestolen? Wij bieden u aan om de gemaakte kosten terug te vragen. Gemaakte kosten bij een verloren of gestolen NS Business Card, vraagt u op een andere manier terug. U leest hier meer.

Vergeten abonnement

Bij een vergeten abonnement kunt u alle treinkosten terugvragen die u op één dag heeft gemaakt. In de voorwaarden leest u of u in aanmerking komt voor het terugkrijgen van reiskosten.

Voorwaarden ‘Geld terug bij vergeten abonnement‘

Verloren of gestolen abonnement

Bij een verloren of gestolen abonnement kunt u in bijna alle gevallen de gemaakte reizen met een tijdelijke kaart (anonieme OV-chipkaart, eenmalige chipkaart of e-ticket) terugvragen.

Meer over ‘Geld terug bij verlies of diefstal‘


Reisgegevens
Type kaart waarmee u heeft gereisd in geval van vergeten of verloren/gestolen abonnement
Uw persoonsgegevens
Vul uw voorletter in als hoofdletter.
Voeg hier alleen cijfers toe zonder streepjes, bijvoorbeeld: 0611111111.
Vul hier het 16-cijferige nummer in van uw kaart.
Uw adresgegevens
Gegevens voor terugbetaling
Vul uw volledige IBAN in
reCAPTCHA wordt geladen... Blijft deze melding staan? Schakel eventueel geïnstalleerde adblockers uit en herlaad de pagina.