Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Opzeggen of annuleren

Het is altijd mogelijk een abonnement op te zeggen. Soms hanteren wij daarvoor een opzegtermijn. Een deur-tot-deurdienst of reservering annuleren? Bijvoorbeeld een NS-fietsabonnement of een reservering voor de NS-zonetaxi. Dat kan ook. Lees wat de mogelijkheden zijn en waar je rekening mee moeten houden. Bestelde e-tickets kun je niet wijzigen en annuleren.

Het antwoord op je vraag...

Abonnement pauzeren of opzeggen

Wil je je NS-abonnement pauzeren of opzeggen? Bekijk welke stappen je neemt per situatie.

Keuzedagen verlengen, opzeggen of wijzigen

Keuzedagen worden automatisch verlengd. Wel vervallen je Keuzedagen als je overstapt naar een abonnement waarbij je geen Keuzedagen kunt aanvragen. Opzeggen van Keuzedagen kan na 1 maand.

Toeslagen annuleren

Op sommige trajecten of kaartjes is een toeslag verplicht. Bekijk hoe je je toeslag kunt annuleren als je deze achteraf toch niet nodig hebt.

NS-Business Card wijzigen

Wilt u abonnementen op uw NS-Business Card wijzigen? Dit kan eenvoudig online via Mijn NS Zakelijk.

Deur-tot-deurdiensten opzeggen of annuleren

Van én naar het station met uw eigen fiets, een OV-fiets, de Zonetaxi, Greenwheels of met bus, tram of metro. Een aantal deur-tot-deurdiensten kunt u opzeggen.

NS-Business Card opzeggen

Wilt u uw NS-Business Card beëindigen of het abonnement op uw NS-Business Card stopzetten? Dan kunt u dit online via Mijn NS Zakelijk regelen.

Abonnement wijzigen

Wil je je abonnement wijzigen? Je NS Flex-abonnement kun je zelf elke maand wijzigen of pauzeren in Mijn NS. Reis je op saldo? Dan kun je je abonnement wijzigen in een Dal Voordeel-abonnement op saldo of overstappen naar NS Flex.

Deur-tot-deurdiensten wijzigen

Van én naar het station met uw eigen fiets, een OV-fiets, de Zonetaxi, Greenwheels of met bus, tram of metro. Een aantal van deze deur-tot-deurdiensten kunt u online wijzigen in Mijn NS.