Opzeggen of annuleren
Het is altijd mogelijk een abonnement op te zeggen. Soms hanteren wij daarvoor een opzegtermijn. Een deur-tot-deurdienst of reservering annuleren? Bijvoorbeeld een NS-fietsabonnement of een reservering voor de NS-zonetaxi. Dat kan ook. Lees wat de mogelijkheden zijn en waar je rekening mee moeten houden. Bestelde e-tickets kun je niet wijzigen en annuleren.
Wat de meeste mensen willen weten
Het antwoord op je vraag...
Abonnement pauzeren of opzeggen
Wil je je NS-abonnement pauzeren of opzeggen? Bekijk welke stappen je neemt per situatie.
Keuzedagen verlengen, opzeggen of wijzigen
Keuzedagen worden automatisch verlengd. Wel vervallen je Keuzedagen als je overstapt naar een abonnement waarbij je geen Keuzedagen kunt aanvragen. Opzeggen van Keuzedagen kan na 1 maand.
Toeslagen annuleren
Op sommige trajecten of kaartjes is een toeslag verplicht. Bekijk hoe je je toeslag kunt annuleren als je deze achteraf toch niet nodig hebt.
NS-Business Card wijzigen
Wilt u abonnementen op uw NS-Business Card wijzigen? Dit kan eenvoudig online via Mijn NS Zakelijk.
Deur-tot-deurdiensten opzeggen of annuleren
Van én naar het station met uw eigen fiets, een OV-fiets, de Zonetaxi, Greenwheels of met bus, tram of metro. Een aantal deur-tot-deurdiensten kunt u opzeggen.
NS-Business Card opzeggen
Wilt u uw NS-Business Card beëindigen of het abonnement op uw NS-Business Card stopzetten? Dan kunt u dit online via Mijn NS Zakelijk regelen.
Abonnement wijzigen
Wil je je abonnement wijzigen? Houd er dan rekening mee dat onze abonnementen op saldo vanaf december 2020 niet meer verkrijgbaar zijn, met uitzondering van Dal Voordeel. Maar goed nieuws: onze NS Flex-abonnementen bieden nog meer mogelijkheden.
Deur-tot-deurdiensten wijzigen
Van én naar het station met uw eigen fiets, een OV-fiets, de Zonetaxi, Greenwheels of met bus, tram of metro. Een aantal van deze deur-tot-deurdiensten kunt u online wijzigen in Mijn NS.