Naar content

Hoofdnavigatie

Naar content

Hoofdnavigatie

Opzeggen of annuleren

Het is altijd mogelijk een abonnement op te zeggen. Soms hanteren wij daarvoor een opzegtermijn. Een deur-tot-deurdienst of reservering annuleren? Bijvoorbeeld een NS-fietsabonnement of een reservering voor de NS-zonetaxi. Dat kan ook. Lees wat de mogelijkheden zijn en waar je rekening mee moeten houden. Bestelde e-tickets kun je niet wijzigen en annuleren.

Het antwoord op je vraag...

Abonnement tijdelijk pauzeren of opzeggen

Door je abonnement flexibel te maken met NS Flex kun je tijdens de aangepaste dienstregeling vanwege de coronacrisis eenvoudig je abonnement pauzeren met NS Flex Basis. Hierbij betaal je geen abonnementskosten, maar kun je nog wel reizen als dit echt nodig is. Ook mensen die een NS Flex abonnement hebben, kunnen deze tijdelijk wijzigen naar NS Flex Basis. Op deze pagina vind je informatie over hoe je je abonnement tijdelijk kunt pauzeren of opzeggen.

Keuzedagen verlengen, opzeggen of wijzigen

Het opzeggen van je abonnement kan gevolgen hebben voor jouw Keuzedagen, hetzelfde geldt voor overstappen naar een ander abonnement. Verlenging gebeurt automatisch.

Toeslagen annuleren

Op sommige trajecten of kaartjes is een toeslag verplicht. Bekijk hoe je je toeslag kunt annuleren als je deze achteraf toch niet nodig hebt.

NS-Business Card wijzigen

Wilt u abonnementen op uw NS-Business Card wijzigen? Dit kan eenvoudig online via Mijn NS Zakelijk.

Deur-tot-deurdiensten opzeggen of annuleren

Van én naar het station met uw eigen fiets, een OV-fiets, de Zonetaxi, Greenwheels of met bus, tram of metro. Een aantal deur-tot-deurdiensten kunt u opzeggen.

NS-Business Card opzeggen

Wilt u uw NS-Business Card beëindigen of het abonnement op uw NS-Business Card stopzetten? Dan kunt u dit online via Mijn NS Zakelijk regelen.

Overstappen naar een ander abonnement

Wil je jouw huidige abonnement wisselen voor een ander abonnement? Dit kan eenvoudig via Mijn NS of NS Klantenservice.

Deur-tot-deurdiensten wijzigen

Van én naar het station met uw eigen fiets, een OV-fiets, de Zonetaxi, Greenwheels of met bus, tram of metro. Een aantal van deze deur-tot-deurdiensten kunt u online wijzigen in Mijn NS.