Naar content

Hoofdnavigatie

Wijzigen

Bij NS wijzigt u eenvoudig uw NS-abonnement en alles wat daarmee te maken heeft. Bijvoorbeeld uw gegevens, Bijabonnementen en Keuzedagen. U kunt natuurlijk ook overstappen op een ander abonnement, uw abonnement opzeggen of van klasse wisselen.

Het antwoord op uw vraag...

Abonnement wijzigen

U kunt uw NS-abonnement via Mijn NS of telefonisch via Klantenservice wijzigen. Bijvoorbeeld de klasse van uw abonnement wisselen, extra opties aanvragen of een Bijabonnement bestellen.

Overstappen naar een ander abonnement

Wilt u uw huidige abonnement wisselen voor een ander abonnement? Dit kan eenvoudig via Mijn NS of NS Klantenservice.

Abonnement verlengen

Een jaarabonnement wordt jaarlijks automatisch verlengd, een maandabonnement niet. Dat koopt u elke maand zelf.

Keuzedagen verlengen, opzeggen of wijzigen

Opzeggen of overstappen kan gevolgen hebben voor uw Keuzedagen. Verlenging gebeurt automatisch.

Persoonlijke gegevens wijzigen

Met uw eigen Mijn NS-account kunt u zelf uw persoonlijke gegevens beheren en heeft u toegang tot uw gemaakte reizen. Dat geldt voor de zakelijke en particuliere omgeving, maar ook voor de deur-tot-deurdiensten.

Van klasse wisselen

Wilt u eens genieten van extra comfortabel reizen in de 1e klas, maar heeft u een 2e klas abonnement? Dan kunt u eenvoudig een dag in een andere klasse reizen. U regelt dit bij de NS kaartautomaat. Via Mijn NS kunt u ook permanent de klasse van uw abonnement wijzigen. Het wisselen van klasse is ook mogelijk met een Keuzedag.

Bijabonnement wijzigen

Bij sommige abonnementen is het mogelijk 1 of meer extra abonnementen voor gezinsleden te bestellen. Dit worden ook wel Bijabonnementen genoemd. Met een Bijabonnement profiteren ook gezinsleden van extra korting. U bestelt dit gelijktijdig met uw abonnement of later via Mijn NS.

NS-Business Card wijzigen

Wilt u abonnementen op uw NS-Business Card wijzigen? Dit kan eenvoudig online via Mijn NS Zakelijk.