Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Wijzigen

Bij NS wijzig je eenvoudig je NS-abonnement en alles wat daarmee te maken heeft. Bijvoorbeeld je gegevens of Keuzedagen. Je kunt natuurlijk ook overstappen naar een ander abonnement, je abonnement pauzeren of van klasse wisselen.

Het antwoord op jouw vraag...

Abonnement wijzigen

Je manier van reizen verandert nog wel eens. Bijvoorbeeld door een verhuizing, nieuw werk of omdat je gaat studeren. Je kunt je abonnement elke maand wijzigen door in te loggen in Mijn NS. Hier zie je ook direct welk abonnement je nu hebt.

Abonnement verlengen

Heb je een jaarabonnement op saldo? Een jaarabonnement wordt jaarlijks automatisch verlengd.

Abonnement opzeggen

Wil je je abonnement opzeggen? Dat vinden we jammer, maar we helpen je graag verder. Je kunt je abonnement ook tijdelijk stopzetten door te wijzigen naar NS Flex Basis.

Keuzedagen verlengen, wijzigen of opzeggen

Wil je jouw Keuzedagen verlengen, wijzigen of opzeggen? Lees op deze pagina hoe je dat doet.

Persoonlijke gegevens wijzigen

Met jouw eigen Mijn NS-account kun je zelf jouw persoonlijke gegevens beheren en heb je toegang tot je gemaakte reizen. Dat geldt voor de zakelijke en particuliere omgeving, maar ook voor de deur-tot-deurdiensten.

Klasse wisselen: upgrade naar 1e klas

Vandaag met wat meer ruimte reizen? Upgrade je vervoersbewijs naar de 1e klas. Je kunt elke dag van klasse wisselen met een NS Flex-abonnement. Je klassewissel is ook geldig bij andere treinvervoerders. Kids Vrij heeft altijd dezelfde klasse als het abonnement van de begeleider.

Bijabonnement wijzigen

Onze Bijabonnementen zijn vanaf 1 december 2020 niet meer verkrijgbaar. Het is dan ook niet meer mogelijk om deze aan een abonnement op saldo toe te voegen.

NS-Business Card wijzigen

Wilt u abonnementen op uw NS-Business Card wijzigen? Dit kan eenvoudig online via Mijn NS Zakelijk.