Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Wijzigen

Bij NS wijzig je eenvoudig je NS-abonnement en alles wat daarmee te maken heeft. Bijvoorbeeld je gegevens of Keuzedagen. Je kunt natuurlijk ook overstappen op een ander abonnement, je abonnement opzeggen of van klasse wisselen.

Het antwoord op jouw vraag...

Abonnement wijzigen

Wil je je abonnement wijzigen? Houd er dan rekening mee dat onze abonnementen op saldo vanaf december 2020 niet meer verkrijgbaar zijn, met uitzondering van Dal Voordeel. Maar goed nieuws: onze NS Flex-abonnementen bieden nog meer mogelijkheden.

Abonnement wijzigen

Wil je je abonnement wijzigen? Houd er dan rekening mee dat onze abonnementen op saldo vanaf december 2020 niet meer verkrijgbaar zijn, met uitzondering van Dal Voordeel. Maar goed nieuws: onze NS Flex-abonnementen bieden nog meer mogelijkheden.

Abonnement verlengen

Heb je een jaarabonnement op saldo? Een jaarabonnement wordt jaarlijks automatisch verlengd.

Keuzedagen verlengen, opzeggen of wijzigen

Keuzedagen worden automatisch verlengd. Wel vervallen je Keuzedagen als je overstapt naar een abonnement waarbij je geen Keuzedagen kunt aanvragen. Opzeggen van Keuzedagen kan na 1 maand.

Persoonlijke gegevens wijzigen

Met jouw eigen Mijn NS-account kun je zelf jouw persoonlijke gegevens beheren en heb je toegang tot je gemaakte reizen. Dat geldt voor de zakelijke en particuliere omgeving, maar ook voor de deur-tot-deurdiensten.

Van klasse wisselen

Wil je eens genieten van extra comfortabel reizen in de 1e klas, maar heb je een 2e klas abonnement? Dan kun je eenvoudig een dag in een andere klasse reizen. Je regelt dit voorafgaand aan jouw reis bij de NS-kaartautomaat. De manier waarop je de klassewissel op jouw OV-chipkaart moet laden verschilt per abonnement. Het wisselen van klasse is ook mogelijk met een Keuzedag of zonder NS-abonnement.

Bijabonnement wijzigen

Onze Bijabonnementen zijn vanaf 1 december 2020 niet meer verkrijgbaar. Het is dan ook niet meer mogelijk om deze aan een abonnement op saldo toe te voegen.

NS-Business Card wijzigen

Wilt u abonnementen op uw NS-Business Card wijzigen? Dit kan eenvoudig online via Mijn NS Zakelijk.