Spoordeelwinkel – Coronavirus

Er zijn weer aanbiedingen te koop in de Spoordeelwinkel. Let op: mondkapjes in de trein zijn verplicht. Ook in de stations en op de perrons is het dragen van een mondkapje verplicht. Om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan vragen we je drukte zoveel mogelijk te vermijden en alleen te reizen als je klachtenvrij bent! 

Veelgestelde vragen

Spoordeelwinkel en reizen

Kan ik nog aanbiedingen kopen in Spoordeelwinkel?
Op dit moment zijn er weer een aantal uitjes en hotelovernachtingen te koop. We verwachten de komende tijd meer uitjes toe te kunnen voegen aan de website. Wil je op de hoogte blijven van nieuwe deals wanneer dat weer kan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Kan ik gebruik maken van mijn eerder gekochte ticket?
Na 1 oktober 2020 gekochte tickets blijven langer geldig, zodat je er alsnog gebruik van kunt maken. Verzilver indien mogelijk de voucher alsnog of neem contact op met de NS Klantenservice.

Ik zie dat op Spoordeelwinkel aanbiedingen 'tijdelijk niet beschikbaar' zijn. Wat betekent dit?
Vanwege het coronavirus is een aantal aanbiedingen op dit moment niet beschikbaar. In overleg met onze partners hopen wij deze op termijn weer beschikbaar te stellen.

Kan ik op de hoogte gehouden worden wanneer er nieuwe aanbiedingen te koop zijn?
Wij laten weten wanneer er weer nieuwe aanbiedingen beschikbaar zijn door middel van onze nieuwsbrief. Inschrijven voor onze nieuwsbrief kan hier.

Hotelovernachtingen

Zijn hotels open?
De meeste hotels zijn open en wij bieden sinds 1 juni weer hotelovernachtingen aan. Kijk op de website van het geboekte hotel voor actuele informatie en de regels van het hotel. Als je nog niet geboekt hebt zie je via de pagina van de stad direct welk hotel op welke datum beschikbaar is om te boeken.

Ik kan geen gebruikmaken van mijn eerder geboekte hotelovernachting, wat kan ik doen?
Voor boekingen die vanaf 1 juni 2021 gemaakt zijn gelden de standaard voorwaarden. Dit betekent dat je geboekte hotelovernachting niet gewijzigd en/of kosteloos geannuleerd kan worden. 

Heb je toch een vraag neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder. Let op: neem uiterlijk 48 uur voor ingang van je boeking (aankomstdatum) contact op, anders loop je het risico op een ‘no show’. 

Wanneer zijn alle hotelaanbiedingen weer beschikbaar om te kopen?
Wij verwachten binnenkort weer nieuwe hotelovernachtingen te kunnen aanbieden. Op dit moment kunnen wij niet aangeven wanneer dit is.

Reserveren aanbiedingen en aanmelden treinreis

Voor een aantal partners, zoals attractieparken, dierentuinen en musea, geldt dat het reserveren van je bezoek verplicht is. Kijk voor informatie en voorwaarden altijd op de pagina van het uitje zelf.

We vragen je vanaf één dag voor vertrek je treinreis aan te melden via de Treinwijzer in je NS-account. Daarmee krijg je inzicht in de verwachte drukte in de trein. Voor meer informatie hierover bezoek je onze pagina over reisregistratie.

Let op, wij raden je aan de pagina van de aanbieding en de website van de partner goed door te nemen voor de geldende regels. Het reserveren van het door jou gewenste tijdslot en/of dag is bij (bijna) alle dagattracties verplicht. Ook vragen we je de regels van het betreffende park of museum op te volgen.
 

Verplaatste evenementen

Libelle Zomerweek
De Libelle Zomerweek die gepland stond voor mei 2021 gaat niet door. Had jij nog een kaartje van de editie van 2020 dat je hiervoor wilde gebruiken, neem dan contact op met onze klantenservice.

Anastasia
Helaas zal Anastasia niet terugkeren in het AFAS Circustheater Scheveningen. Indien je tickets hebt gekocht via Spoordeelwinkel, krijg je het gehele aankoopbedrag terug. Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Spoordeelwinkel voor restitutie van de tickets.

Voor alle verplaatste evenementen geldt dat je entreeticket geldig blijft voor de nieuwe datum. Het omzetten van een al verzilverd treinticket kan op een later moment via klantenservice.

Waar kan ik terecht voor dringende vragen die hier niet tussen staan?
Uiteraard kun je contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice is normaal bereikbaar.

Bovenstaande vragen hebben betrekking op Spoordeelwinkel. Van dag tot dag bekijken we de ontwikkelingen rondom reizen en het coronavirus en wat de effecten hiervan zijn. Volg hier de algemene update rondom het coronavirus en reizen met de NS.