Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

NS-Business Card verloren of gestolen

Blokkeer online gemakkelijk en snel uw NS-Business Card bij verlies of diefstal. Reizen die u maakt totdat u een nieuwe kaart heeft, kunt u declareren.


In alle gevallen: oude blokkeren, nieuwe aanvragen

Is uw NS-Business Card kwijt of gestolen? Blokkeer de kaart dan zo snel mogelijk Mijn NS Zakelijk. Hier vraagt u ook gelijk een nieuwe NS-Business Card aan. Deze ontvang u binnen 10 dagen op het aangegeven adres.

Voorkom dubbele kosten. Als u de kaart niet blokkeert, worden gemaakte reizen na verlies doorberekend op uw maandelijkse factuur.

Ik ben kaarthouder

  1. Log in op Mijn NS Zakelijk met uw zakelijke e-mailadres
  2. Ga naar ‘Mijn NS-Business Card‘
  3. Blokkeer uw kaart via de knop ‘NS-Business Card gestolen, verloren of beschadigd? Duplicaat aanvragen‘, onder 'Direct regelen'

Ik ben contactpersoon

  1. Log in op Mijn NS Zakelijk met uw gebruikersnaam
  2. Ga naar ‘Kaarten en kaarthouders beheren’ en zoek de desbetreffende kaarthouder op
  3. Klik op het kaartnummer van de kaart die uw wilt blokkeren en vervangen
  4. Blokkeer de kaart via de knop ‘NS-Business Card gestolen, verloren of beschadigd? Duplicaat aanvragen‘, onder 'Direct regelen'

Geld terug bij verlies of diefstal

Binnen 10 dagen ontvangt u uw nieuwe NS-Business Card. Maakt u in de tussentijd reiskosten die binnen uw abonnement vallen? Dan kunt u dit geld terugvragen. Dit geldt alleen als u een nieuwe NS-Business Card heeft besteld met een Traject Vrij, Trein Vrij of OV Vrij abonnement. 

Intercity direct Altijd Toeslagvrij

Heeft u een Intercity direct Altijd Toeslagvrij abonnement? Terwijl u wacht op een vervangende kaart, kunt u gekochte Intercity direct Toeslagen volledig declareren.