Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Abonnement opzeggen

Wil je je abonnement opzeggen? Dat vinden we jammer, maar we helpen je graag verder. Je kunt je abonnement ook tijdelijk stopzetten door te wijzigen naar NS Flex Basis.


Past je abonnement niet meer bij je?

Misschien past een ander abonnement beter bij jouw reisplannen. Heb je er al over nagedacht om je abonnement te wijzigen in plaats van op te zeggen? Wijzig bijvoorbeeld naar Flex Basis als je minder reist. Dan betaal je geen abonnementskosten (€ 0 p/mnd), maar reis je wel met het gemak van NS Flex. 

Lees hoe je je abonnement wijzigt op de pagina Abonnement wijzigen.

Zo zeg je een abonnement op

Zo zeg je een abonnement op:

  1. Start met online opzeggen.
  2. Bekijk jouw opties: regel het opzeggen direct online óf via NS Klantenservice.
  3. Bevestigingsmail ontvangen? Verwijder dan het abonnement van je OV-chipkaart bij een NS-kaartautomaat of OV-chipkaart servicepunt.

Let op: Pas nadat je het abonnement van je OV-chipkaart hebt verwijderd, is de opzegging definitief en betaal je niet meer voor het abonnement.