Naar content

Hoofdnavigatie

Beëindigingsprocedure NS-Business Card

Hieronder vindt u informatie over de beëindigingsprocedure van de NS-Business Card.


Hoe kan ik mijn NS-Business Card beëindigen?

Als geautoriseerde kaarthouder of contactpersoon kunt u een NS-Business Card opzeggen. Vraag de beëindiging van de NS-Business Card eerst aan via Mijn NS Zakelijk en ga daarna langs een NS-kaartautomaat of ander OV-chipkaart ophaalpunt. Hoe dit werkt, leest u in de bevestiging van uw beëindigingsaanvraag. Zodra de beëindiging is opgehaald bij de kaartautomaat, wordt de NS-Business Card met ingang van de opgegeven beëindigingsdatum beëindigd. 

Wanneer de beëindiging niet tijdig is voltooid, blijft de NS-Business Card geldig. Eventuele reis- en/of abonnementskosten blijven dan voor uw rekening. In Mijn NS Zakelijk kunt u de status van de door u beëindigde NS-Business Cards volgen. 

Heeft u nog vragen?

Hieronder vindt u de veelgestelde vragen. Heeft u nog aanvullende vragen, neemt u dan contact op met uw accountmanager of met Klantenservice NS Zakelijk.