Naar content

Hoofdnavigatie

Fietsenstallingen

Wilt u uw abonnement verlengen of opzeggen, heeft u problemen met toegang tot uw stalling of is uw fietskluis beschadigd? Op deze pagina vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. We helpen u graag verder! Staat uw vraag hier niet bij, neem dan contact op met NS Klantenservice. We staan dag en nacht voor u klaar.

Antwoord op uw vraag...

Verlengen jaarabonnement

Abonnementen die u bij de beheerder van een stalling heeft gekocht kunt u verlengen bij de beheerder van uw stalling. Een jaarabonnement dat u online koopt wordt jaarlijks automatisch verlengd.

Wijzigen jaarabonnement

Uw persoonlijke gegevens, zoals e-mailadres, wachtwoord en rekeningnummer kunt u online wijzigen in Mijn NS.

Betalen jaarabonnement

U kunt uw jaarabonnement Fietsenstalling alleen online kopen en betalen via internetbankieren.

Opzeggen of Annuleren jaarabonnement

Vragen over opzeggen of annuleren van uw NS Fietsenstallingen-abonnement.

Verloren, gestolen of beschadigd jaarabonnement

Hulp bij diefstal of beschadiging van uw fiets en bij verlies of beschadiging van uw toegangspas of -sleutel.