Naar content

Hoofdnavigatie

Naar content

Hoofdnavigatie

Fietsenstallingen

Wil je je abonnement verlengen of opzeggen, heb je problemen met toegang tot jouw stalling of is je fietskluis beschadigd? Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen. We helpen je graag verder! Staat jouw vraag hier niet bij, neem dan contact op met NS Klantenservice. We staan dag en nacht voor je klaar.

Antwoord op jouw vraag...

Verlengen jaarabonnement

Abonnementen die je bij de beheerder van een stalling hebt gekocht kun je verlengen bij de beheerder van jouw stalling. Een jaarabonnement dat je online koopt wordt jaarlijks automatisch verlengd.

Wijzigen jaarabonnement

Uw persoonlijke gegevens, zoals e-mailadres, wachtwoord en rekeningnummer kunt u online wijzigen in Mijn NS.

Betalen jaarabonnement

Je kunt jouw Jaarabonnement Fietsenstalling online afsluiten en gemakkelijk betalen via internetbankieren.

Opzeggen of Annuleren jaarabonnement

Vragen over opzeggen of annuleren van uw NS Fietsenstallingen-abonnement of fietskluisabonnement.

Verlies of diefstal van je fietsleutel, toegangspas of fiets met jaarabonnement

Wil je weten wat je moet doen als je fiets is beschadigd of gestolen in een bewaakte stalling? Of hoe je aan een nieuwe sleutel komt als je deze bent verloren of vanwege een beschadiging niet meer bruikbaar is? Je leest er meer over op deze pagina.