Naar content

Hoofdnavigatie

Service en Toegangspas

U kunt een Service & Toegang of een Toegang Passagepas aanvragen als u medewerker bent van een vervoerder die service verleent.


Voor wie is de Service en Toegangspas bedoeld?

Voor medewerkers van alle vervoerders die service verlenen (rijdend personeel en walmedewerkers die bijv. reizigers en hulpdiensten etc. toegang kunnen verschaffen op het stations).

Bestelwijze

Via de knop ‘Toegangspas en Service en Toegangpas aanvragen’ komt u bij ons webportaal terecht waar u deze pas kunt bestellen. Er zijn geen kosten verbonden voor het bestellen van deze pas. Het passageloket behandelt de aanvraag en verstuurt de benodigde producten. De producten worden binnen 5 – 10 werkdagen na aanvraag verstuurd.

Gebruik

De Service en Toegangspas mag alleen gebruikt worden voor het doel waarvoor zij is gekregen, namelijk het toegang krijgen tot het gedeelte van het station waar sprake is van beheerste toelating via ‘poortjes’ aan reizigers van de betreffende aanbieder van (besloten) reizigersvervoer. Deze pas is alleen voor eigen gebruik. U mag de pas dus niet aan iemand anders geven. Met deze pas kunt u service verlenen aan mensen die dit nodig hebben op het station.

Veelgestelde vragen

Hoe bestel ik een Service en Toegangspas?

U kunt een Service en Toegangspas bestellen via het webportaal. Op deze pagina vind u een gele knop waar u deze kunt bestellen.

Hoe lang is een passagepas geldig?

2 jaar

Mijn pas verloopt. Hoe kan ik een nieuwe pas aanvragen? 

Begin november ontvangt u een brief waarin staat wat u moet doen om een nieuwe pas aan te vragen.

Aanvullende informatie

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact op met NS klantenservice