Naar content

Hoofdnavigatie

Naar content

Hoofdnavigatie

Verlies of diefstal van je fietsleutel, toegangspas of fiets met jaarabonnement

Wil je weten wat je moet doen als je fiets is beschadigd of gestolen in een bewaakte stalling? Of hoe je aan een nieuwe sleutel komt als je deze bent verloren of vanwege een beschadiging niet meer bruikbaar is? Je leest er meer over op deze pagina.


Fiets gestolen of beschadigd

Bewaakte fietsenstalling

Is je fiets gestolen of beschadigd in een bewaakte fietsenstalling? Meld dit dan zo snel mogelijk bij de beheerder van de fietsenstalling.


Zelfservice fietsenstalling

In de zelfservice fietsenstalling kun je je melden bij de meldkamer via de informatieknop. Je kunt ook contact opnemen met NS Klantenservice. Zij staan dag en nacht voor je klaar en helpen je graag verder.

Toegangspas of -sleutel verloren of beschadigd

Fietskluis

Als je de sleutel van je fietskluis bent verloren of deze is door beschadiging niet meer bruikbaar, meld je dit zo snel mogelijk bij NS Klantenservice via het Storingenformulier Fietsenstalling.

Zodra we je melding hebben verwerkt, ontvang je een brief met daarin het verzoek om € 50,- naar ons over te maken. Deze kosten zijn voor het vervangen van het slot en gelden als borg voor de nieuwe sleutel. De borg van de oude sleutel vervalt hierdoor. Zodra het slot is vervangen, sturen wij je de nieuwe sleutel toe.