Naar content

Hoofdnavigatie

Klachtafhandeling bij NS

Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Onze Klantenservice helpt u graag verder.


Klacht indienen

U kunt uw klacht indienen bij de NS Klantenservice. Dit kan via:

Wilt u uw klacht indienen per mail of post? Dat kan ook. Houd er dan wel rekening mee dat het langer kan duren voor u een reactie ontvangt. Ons postadres is:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Klacht niet naar tevredenheid afgehandeld?

Heeft u de volledige klachtenprocedure via NS Klantenservice doorlopen, maar bent u niet tevreden over de wijze waarop NS uw klacht heeft behandeld? Dan kunt u uw geschil met NS voorleggen aan:

Een andere mogelijkheid is om een klacht in te dienen of bemiddeling aan te vragen via de OV Ombudsman, een onafhankelijke organisatie die reizigers met een klacht over het openbaar vervoer helpt. De OV Ombudsman kan echter geen bindende uitspraak doen. NS is bij deze bemiddeling dus niet gebonden aan het oordeel van de OV Ombudsman.