Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Klachtafhandeling bij NS

Heb je een klacht over onze dienstverlening? NS Klantenservice helpt je graag verder.


Klacht indienen

Je kunt jouw klacht indienen bij de NS Klantenservice. Dit kan via:

  • 030 751 51 55: dag en nacht bereikbaar
  • Twitter: maandag - zondag: 07.00 - 23.00 uur
  • Facebook: maandag - zondag: 07.00 - 23.00 uur
  • Chat: maandag - zondag: 07.00 - 23.00 uur

Klacht niet naar tevredenheid afgehandeld?

Heb je de volledige klachtenprocedure via NS Klantenservice doorlopen, maar ben je niet tevreden over de wijze waarop NS jouw klacht heeft behandeld? Dan kun je jouw geschil met NS voorleggen aan:

Een andere mogelijkheid is om een klacht in te dienen of bemiddeling aan te vragen via het Klachtenloket Openbaar Vervoer, een onafhankelijke organisatie die reizigers met een klacht over het openbaar vervoer helpt. Het Klachtenloket Openbaar Vervoer kan echter geen bindende uitspraak doen. NS is bij deze bemiddeling dus niet gebonden aan het oordeel van het Klachtenloket Openbaar Vervoer.