Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Werkzaamheden Amersfoort Vathorst-'t Harde

ProRail verbetert het spoor tussen Amersfoort Vathorst en 't-Harde. Bekijk hieronder wat dit voor jouw reis betekent. De Reisplanner is vanaf 10 dagen voor je reis bijgewerkt.


Alles voor een betere reis

Samen komen we er wel. Ook al loopt het nu door werkzaamheden even anders. We hebben omreisroutes en -advies. Er is extra mankracht op de stations om je te begeleiden. De treinen maken we, als dit mogelijk is, extra lang.

We doen er echt alles aan om je een betere reis te bezorgen. Nederland vooruit, dat is waar het ons om gaat.

Werkzaamheden tussen Amersfoort Vathorst en 't Harde

Van donderdag 14 november tot en met zondag 17 november zijn er werkzaamheden aan het spoor tussen Amersfoort Vathorst en 't Harde. 

Wijzigingen in je reis

Er rijdt elke dag een minibus tussen Harderwijk-Nunspeet-'t Harde. De bushalte is tijdens deze werkzaamheden op een andere locatie op station Nunspeet. Deze locatie wordt met borden aangegeven op het station. 

Op donderdag 14 november en vrijdag 15 november rijden er geen treinen tussen Putten en 't Harde. 

  • Reis je tussen Utrecht en Zwolle? Dan reis je om via Hilversum en Almere Centrum.  
  • Op donderdag en vrijdag rijdt er een stopbus tussen Putten-Ermelo-Harderwijk-'t Harde.
  • Op donderdag en vrijdag rijdt er een stopbus tussen Putten-Harderwijk-'t Harde.

LET OP: reis je op donderdag 14 of vrijdag 15 november vanaf Amersfoort Centraal of reis je via Amersfoort Centraal richting Zwolle? Houdt dan rekening met extra looptijd of overstaptijd op station Amersfoort. Vertrek daarom eerder (van huis). 

Op zaterdag 16 november en zondag 17 november rijden er geen treinen tussen Amersfoort Vathorst en t' Harde.  

  • Reis je tussen Utrecht en Zwolle? Dan reis je om via Hilversum en Almere Centrum.
  • Op zaterdag en zondag rijdt er een stopbus tussen Amersfoort Vathorst-Nijkerk-Putten-Ermelo-Harderwijk-'t Harde.

Plan je reis in de NS-app

Plan kort van tevoren je reis van deur tot deur in de NS-app of via de Reisplanner. Zo heb je altijd het laatste reisadvies. En

Veelgestelde vragen

  • Kan ik geld terugvragen bij vertraging?

    Bij geplande werkzaamheden passen wij de reis(tijd) aan in de Reisplanner. Het kan zijn dus zijn dat je een langere reistijd hebt dan normaal. Omdat het om geplande werkzaamheden gaat, krijg je geen geld terug als je hierdoor later op je bestemming bent.

    Natuurlijk kan je wel geld terugvragen als je trein minstens 30 minuten vertraagd is ten opzichte van de dienstregeling in de Reisplanner.

  • Krijg ik korting omdat ik een abonnement heb en niet kan reizen op mijn traject?

    Nee, je krijgt geen korting omdat het om vooraf geplande werkzaamheden gaat. We zorgen voor vervangend vervoer (bijvoorbeeld in de vorm van NS-bussen) of een omreisroute.  

Bekijk alle veelgestelde vragen over werkzaamheden.