Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Onderhoud Mijn NS en webshop voor abonnementen

Mijn NS is tot en met maandag 12 juni deels niet beschikbaar door uitgebreide werkzaamheden. Ook kan je geen abonnement bestellen of wijzigen in onze webshop. We maken deze systemen klaar voor de toekomst.


Dit kan niet tijdens deze werkzaamheden

Tot en met maandag 12 juni kan je geen:

  • Abonnement bestellen
    Heb je een vervoerbewijs nodig? Koop een los kaartje.
  • Abonnement wijzigen en opzeggen
  • Facturen bekijken
  • Geld terugvragen via Klantenservice of Mijn NS
  • Geld terugvragen bij vergeten in- of uit te checken
  • Geld terugvragen bij vertraging via Mijn NS.
    Dit kan wel via ons formulier.

Na de werkzaamheden helpen wij je graag weer verder!

Veelgestelde vragen

  • Kan ik nog reizen met mijn abonnement?

    Ja, je kan tussen 9 juni 12.00 uur en 12 juni gewoon reizen met je abonnement.

  • Kan ik een abonnement bestellen?

    Nee, je kan van 9 juni 12.00 uur tot en met 12 juni geen treinabonnement of een abonnement voor OV-fiets, Jaarabonnement Fietsenstalling of Stallen op rekening bij ons bestellen. Ook niet via onze Klantenservice of de NS-servicebalie. Dit geldt ook voor zakelijke abonnementen voor op de NS-Business Card.

    Heb je een vervoerbewijs nodig? Bestel dan een los treinkaartje
     

  • Kan ik mijn abonnement wijzigen of opzeggen?

    Nee, je kan van 9 juni 12.00 uur tot en met 12 juni je NS Flex-abonnement, NS-Business Card-abonnement of Op saldo-abonnement niet wijzigen of opzeggen. Ook niet via onze Klantenservice of de NS-servicebalie. 

    Heb je vóór 9 juni 12.00 uur je abonnement opgezegd? Dan kan je je opzegging wel ophalen op de NS-kaartautomaat. 

  • Mijn abonnement wordt deze dagen verlengd. Kan ik (met korting) blijven reizen?

    Ja, je NS Flex-abonnement of Op saldo-abonnement verlengen we voor je vóór 9 juni. Zo kan je van 9 tot en met 12 juni - en daarna - gewoon (met korting) blijven reizen. Je hoeft hier niets voor te doen. Je factuurdatum blijft hetzelfde.

    Ook Kids Vrij, je abonnement voor OV-fiets, Jaarabonnement Fietsenstalling en Stallen op rekening verlengen we voor je.

  • Kan ik met een Keuzedag reizen?

    Ja, dat kan. Normaal gesproken zetten we één dag nadat je een Keuzedag hebt gebruikt, een nieuwe Keuzedag voor je klaar op de kaartautomaat. 

    Wil je tussen 9 juni na 12.00 uur en 12 juni een tweede Keuzedag gebruiken? Dat kan helaas niet. We zetten de Keuzedag ná maandag 12 juni weer voor je klaar op de automaat.

  • Kan ik een NS-Business Card aanvragen of opzeggen?

    Nee, je kan van vrijdag 9 juni 12.00 uur tot en met maandag 12 juni als zakelijke reiziger geen NS-Business Card aanvragen of opzeggen. Ook niet via onze Klantenservice of de NS-servicebalie.