Naar content

Hoofdnavigatie

NS-Business Card vergeten

Ben je jouw NS-Business Card vergeten? Geen nood. Zorg eerst dat je een geldig vervoerbewijs hebt voor je treinreis (denk aan een eenmalige chipkaart of een e-ticket). Zo reis je met een geldig vervoerbewijs en krijg je geen boete. Je kunt de gemaakte kosten van jouw reis met NS na afloop terugvragen.


Geld terugvragen

Als je een Traject Vrij, Trein Vrij of OV Vrij abonnement op jouw NS-Business Card hebt staan en je deze vergeten bent , dan kun je de gemaakte reiskosten die binnen het abonnement vallen binnen 90 dagen na reisdatum terugvragen. Dit mag voor maximaal 3 dagen per kalenderjaar. 

Stuur het gebruikte vervoerbewijs onder vermelding van restitutie-aanvraag naar Klantenservice NS Zakelijk, Postbus 2372, 3500 GJ Utrecht. Vermeld hierbij duidelijk je naam, rekeningnummer, NS-Business Cardnummer en de reden waarom je geld terug vraagt.

Deur-tot-deurdiensten

Ben je jouw NS-Business Card vergeten, dan kun je geen gebruik maken van de deur-tot-deurdiensten, zoals het stallen van jouw fiets of het huren van een OV-fiets.